סוככים לחצר הבית

היצע הסוככים של הסוכך מוצרי הצללה בע"מ הוא רחב במיוחד, וכל אחד מכם יכול לבחור את זה שמתאים לבית שלו, במגוון גדלים ועיצובים, והם יתנו לכם פתרונות הצללה לבריכה, לחלונות ולחצר הבית.

הקיץ היא העונה האהובה ביותר על רבים מאתנו, מסיבות של מזג אוויר ויותר שעות של אור במהלך היממה. החיסרון היחיד של הקיץ קשור להשפעה שיש להימצאות ממושכת בסביבת קרני השמש שמזיקות לעור ולבריאות.

אומנם בשטחים ציבוריים אין לכם מילה בנושא, אך בבית שלכם אתם יכולים ליצור את כל פתרונות ההצלה שאתם צריכים ורוצים, לחלונות הבית, לחצר ולבריכה.

חברת הסוכך מוצרי הצללה בע"מ מציעה לכם סוגים שונים של סוככים, לפתרונות הצללה איכותיים ועמידים לאורך זמן, בגדלים ועיצובים שונים לבחירתכם. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוככים, ביניהם:

  • סוכך זרועות: לסוכך הזרועות יש כמה דגמים – קלאסיק, סמארט, קסטה אורה וקסטה אלגנט. זהו סוכך נפוץ ופופולארי במיוחד וגם שימושי מאוד. כל דגם מגיע במגוון צבעים. היתרון שלו – הוא לא צריך תמיכה מהרצפה ויש לו זווית הצללה שאפשר לשחק איתה בהתאם לכיוון השמש במהלך היום. ההתקנה שלהם מתאימה למרפסות, חניות, חצרות ועוד.
  • סוככי חלון: פתרון דקורטיבי פשוט ויעיל עבור הצללה לחלונות.
  • סוכך מרקיזה: המרקיזה הוא סוכך מתקפל שמתאים לכל עונה – בקיץ הוא נותן הצללה ובחורף הוא נותן הגנה מפני הגשם. הסוכך מתאים לכניסה לבית, לחלונות, מרפסות ועוד. השלד עשוי אלומיניום והכיסוי עשוי בד איכותי. ניתן להפעילו ידנית או חשמלית.
  • סנטק (Suntech): סוכך שימושי מאוד עם עמידות גבוהה לכל מזג אוויר. יש לו אפשרות להתקפל והעיצוב שלו יוקרתי במיוחד. הסוכך עשוי אלומיניום והוא כולל מרזבים שאוספים את המים ומובילים אותם החוצה. כמו כן, הוא כולל תאורת לדים. אפשר לשלוט ולשנות לפי צורך את התאורה ואת הסוכך עצמו (לסגור או לפתוח אותו).
  • סוכך קבוע: כשמו כן הוא, סוכך קבוע נשאר בצורה שלו, ללא יכולת לפתוח אותו. משום כך, הוא פתרון ההצללה הזול מכולם, אך יש לומר שלא פחות איכותי.

כל הסוככים לעיל וסוגים אחרים שלנו מיוצרים תחת תקן TUV, תו תקן CE ותקן ISO 9000/2 הבינלאומי, כך שאתם מקבלים לא רק עיצוב מרהיב אלא גם איכות גבוהה ובטיחות.

הצללה לבריכה

הסוכך בע"מ יכולה לעזור לכם לתכנן פתרונות הצללה לבריכות שחייה פרטיות. אם יש לכם בריכה בחצר הבית, מומלץ להתקין מעליה סוכך שיוכל להגן עליכם בכל מזג אוויר.

החשיבות של הסוכך לבריכה היא גבוהה במיוחד בימות הקיץ, בהם השתקפות השמש במים מגבירה את הקרינה שלה, ולכן מי ששוחה בבריכה נמצא בסכנה גדולה יותר. משום כך, חשוב לבחור פתרונות הצללה לבריכות שחיה מהאיכות הגבוהה ביותר.