סוככים לבריכות פרטיות

סוככים לבריכות פרטיות בפרט וסוככים בכלל אמורים לתת מענה יעיל ואסתטי כאחד. הסוכך לבריכה אמור להצל על השוחים בה והיושבים על שפתה ובכך להגן עליהם מפני השמש. קיים היצע מגוון של סוגי סוככים שונים, אשר הבחירה במי מהם היא תוצאה של מכלול שיקולים והעדפות. הם נבדלים זה מזה בסוג החומר, באופן ההתקנה, באמצעי התמיכה, במנגנון ההפעלה וכמובן – בעלויות.

סוככים מהווים חלק בלתי נפרד ממתחם הבריכה ומשדרגים אותה. הם מאפשרים שהייה ממושכת בה גם כאשר השמש קופחת בכל עוזה. תכנון הסוכך יחד עם תכנון בריכת השחייה מאפשר ניצול מרבי ומיטבי של השטח ומקל גם על יצירת חזות אסתטית אחידה למתחם כולו. על מנת לבחור את הסוכך בחירה מושכלת ואפקטיבית, רצוי להתייעץ עם המומחים בתחום ייצור סוככים והתקנתם.

סוככים לבריכות בנכסי יוקרה

בריכה ביתית היא אחד מסמלי הסטטוס המובהקים של נכסי יוקרה ובאופן טבעי אמורה לשקף יוקרה זו בטיבה, באיכותה ובחזותה. סוככים מאלומיניום, לדוגמה, מהווים סוככים אידיאליים לבריכות פרטיות. הם עשויים מחומר קשיח, עמיד בפני חום  (לרבות אש) גשם, חסין מפני חלודה, וניתן לעיצוב מגוון ולפתיחה ולסגירה באמצעות שלט רחוק.

הפופולאריים ביותר הם סוככי זרועות. ניתן להזמין ולקבל אותם במגוון דגמים וצבעים. אחד היתרונות המובהקים שלו הוא האפשרות לכוונן את זוויות רפפות הסוכך כדי ליצור את כמות ההצלה הרצויה ו"לשחק" איתה כמענה למצב המשתנה של עוצמת השמש. סוכך הזרועות מאפשר גם לתת מחסה לחלק מהבריכה בלבד בעוד החלק האחר נותר חשוף וזאת על ידי קיצור הזרועות או הארכתן. שליטה על כך באמצעות כפתור או שלט רחוק מגדילה את מבחר האפשרויות לנצל את המתחם בכל שעה שהיא ולמעשה- בכל עונה; כך ניתן לנצל את מתחם הבריכה לאירועים שונים גם ואפילו בחורף, וזאת על ידי הוספת קירוי צד לסוכך ובכך להפיכתו למעין מתחם סגור.

סוכך קבוע

רבים מעדיפים לנצל את היתרונות הגלומים בהתקנת סוכך קבוע, אשר עמם נמנים החוזק והעמידות שלו ( לרבות בפני אבק, מים ולכלוך, וכמובן – בכל תנאי מזג האוויר הקיצוניים). בחירת הכיסוי – בד, שמשונית, אלומיניום ועוד- לרבות צבעו מאפשרת ליצור חזות עיצובית לא רק בתוך הבית אלא גם בסביבתו: לדוגמה, ניתן לבחור חומר וצבע זהים לפרגולה ולסוכך הבריכה.

סוכך נוסף הוא סוכך מסילה. תשתית הסוכך עשויה ממסילה מתכוונת ניתן להפעילה באמצעות מנגנון חשמלי. סוכך מסילה חזק ועמיד יותר מסוכך זרועות, מאפשר כיסוי וקירוי ובתוך כך הצללה של שטח גדול יותר.

בשורה התחתונה: סוכך לבריכות פרטיות מהווה פתרון להצללת הבריכה וסביבתה, שומר על ניקיון המים מפני לכלוכים שונים, שמירה על טמפרטורת המים, משדרג, מעשיר ומעצים את האפקט החזותי של הבריכה, מבדל ומייחד אותה כמתחם בילוי של דיירי הבית ואורחיו.