סוככים ודשא סינטטי – עיצוב משלים לגינה

הסיבה העיקרית לכך שדשא סינטטי הפך לפיתרון נפוץ ופופולארי כל כך, היא בין היתר העלויות ההולכות וגדולות של הטיפול בדשא: בניגוד לדשא אמיתי, אותו יש לגזום מדי תקופה ועלול להצהיב ולהתייבש בקיץ, דשא סינטטי שומר על צבעו וצורתו לאורך כל ימי השנה וניתן לפרק ולהזיז אותו ממקום למקום במקרה הצורך.

זוהי בדיוק הסיבה שבגללה סוכך מודרני כמו סוכך זרועות או סוכך "suntech" יכולים להוות פיתרון עיצובי משלים לגינה או חצר שיש בהן דשא סינטטי: הסוככים מהדור החדש עשויים משלדה חזקה ועמידה בתנאי מזג אוויר קשים, ויכולה לעמוד במשך שנים ללא צורך בתחזוקה שוטפת או בשימוש בחומרים שונים למניעת חלודה.

כמו כן, רבים נוטים לחשוב כי בשל מחירו הגבוה יחסית של הדשא הסינטטי לעומת הדשא הטבעי, הרי שלא משתלם להשקיע בו, אך הנתונים מראים כי בשל עלויות התחזוקה הגבוהות הנ"ל, ההשקעה בדשא סינטטי מחזירה את עצמה לאחר פחות משנתיים. כמו כן, דשא סינטטי המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת אינו רק זקוף ועמיד מאוד, אלא גם נוח לישיבה ובניגוד לדעה הרווחת, אינו דוקר או מחוספס…

סוככים מעוצבים לגינה מושלמת

שילוב של דשא סינטטי ביחד עם סוכך מעוצב יכול כאמור להוות פיתרון כולל למי שלא יכול או רוצה להשקיע בתחזוקה של המרחבים הפתוחים בבית או בעסק, אך עדיין לשוות להם מראה אסתטי ומושך: את הדשא עצמו בדרך כלל ניתן לקבל במספר צבעים כמו למשל ירוק נרקיס (בהיר), יסמין (מזכיר יותר טורקיז) או נפוליון / נפטון (ירוק כהה).

את הסוככים אפשר לקבל במבחר צבעים גדול עוד יותר בכל צבעי הקשת, ואפילו בגוונים טבעיים, וכך הצבעים השונים יכולים להשתלב זה בזה או להוות ניגוד אחד של האחר, במטרה להבליט דווקא את השוני ביניהם.

כמובן שניתן להוסיף לגינה גם אביזרים משלימים כגון סלעים, גדרות במבוק, אדניות לעציצים וכך הלאה. כאשר יודעים לבחור במוצרים איכותיים המחזיקים מעמד במשך שנים ארוכות, אין גבול למה שאפשר להשיג.