פתרונות סיכוך מתקדמים

בבואכם לסכך מעל שטח מסוים, לתלות סוכך כלשהו על מנת להשיג אזור מקורה הנכם נתקלים במגוון פתרונות אשר יוכלו לענות על הצורך. אך כמובן שכדי להצליח ולהשיג את התוצאה הרצויה לכם, חשוב כי תבחנו את הסוככים המוצעים ותבחרו את הסוכך הנכון והמתאים לכם. בדרך זו תוכלו לאתר את הסיכוך הנכון לכם, ולהיות מרוצים מהתוצאה שתתקבל.

סוגים שונים של סוככים

מרקיזה – בין מכלול הסוככים תופסת המרקיזה מקום של כבוד. מדובר על סוכך פופולארי אשר נפגוש אותו במיוחד בקרב לקוחות עסקיים. אבל לגמרי לא רק. אמנם מרקיזות משמשות בחנויות, מסעדות ובשווקים, אך גם בבתים פרטיים ניתן לפגוש מרקיזות אשר נועדו לקרות מרפסות, חלונות ועוד. בקטגוריה זו ניתן להבחין במוצרים ידניים אשר הפתיחה והסגירה שלהם תתבצע במנגנון ידני, לעומת מוצרים חשמליים אשר המנוע הוא זה שיבצע את הפעולות הללו בהוראתנו.

סוכך זרועות – סוכך שימושי נוסף הוא סוכך הזרועות. סוכך זה מורכב מזרועות אלומיניום אשר עליהם פורסים את היריעה להצללה. גם תחת כותרת זו ניתן להבחין במוצרים שונים אשר הבדלים משמעותיים קיימים ביניהם. סוככים ידניים וחשמליים, סוככים בשלל גדלים ואפשרויות שונות. סוכך זרועות עשוי להתאים לשימוש ביתי כמו גם לשימוש בבתי עסק.

סוכך חלון – יש בתים רבים בהם נוצר צורך להרכיב סוכך חלון. סוכך זה נועד ליצור הצללה מתאימה ולאפשר סגירה של החלון בצורה אשר תמנע כניסת אור או שמש אל תוך החדר. יש סוגים שונים של סוככי חלון. לכל מקרה לגופו יש להתאים את הסוכך המתאים.

סוכך קבוע – זהו סוכך אשר אין לו אפשרות של פתיחה וסגירה. הסוכך מותקן במקום והוא משמש בצורה קבועה לאורך זמן ללא אפשרות לשנות את המצב של הסוכך. יש מגוון סוככים בקטגוריה זו, המוצרים הללו עשויים לשמש עבור עיצוב פנים לוילות עם התייחסות לכניסה לבית, יציאה למרפסת או אל גינה. סוכך קבוע עשוי להיות מעוצב בסגנונות שונים ולאפשר הצללה מלאה על השטח.

פרגולת אלומיניום – גם פרגולה עשויה להיות פתרון נהדר לקירוי ולהצללה של אזור מסוים. הפרגולה מתאימה לחצרות ומרפסות. לפרגולת אלומיניום יש תכונות מיוחדות אשר מאפשרות לשלוט על מידת הקירוי והתאמה מלאה לצורך האישי בהתאם למזג האוויר.