סוככים למרפסת

סוככים למרפסת מספקים הצללה חיונית ביותר

מרפסות עם צל הן מהחללים והמרחבים האהובים והמועדפים ביותר בכל דירה ובית, בעיקר במהלך עונת הקיץ. יחד עם זאת, את תוצאת ההצללה ניתן להשיג רק באמצעות סוככים למרפסת, שמספקים את ההצללה החיונית הזו. קיימים כמה סוגים מומלצים של סוככים למרפסת. במאמר זה נעמוד עליהם.

סוככים למרפסת הם התשובה הטובה ביותר לעונת הקיץ

מרפסת היא, ללא ספק, החלל והמרחב האידיאלי, הנעים והטוב ביותר להיות בו במהלך עונת הקיץ. יחד עם זאת, מרפסת לא מוצלת היא מרפסת שממש לא כיף ונעים להיות בה. מה שכלל לא ניתן לומר על מרפסת מוצלת באמצעות סוכך למרפסת חזק, איכותי ובעל כיסוי שמסנן קרינת שמש.

על סוככים למרפסת מומלצים ביותר

הקטגוריה של סוככים למרפסת כוללת בתוכה את סוגי הסוככים הבאים:

  • סוכך מרקיזה – סוכך שמתאים לכל עונות השנה. כאשר הוא פתוח הוא מחזיק במראה של חצי עיגול, מכוסה בבד איכותי, בעל טווח שטח הצלה רחב ומגיע עם מנגנון הפעלה ידני או חשמלי.
  • סוכך זרועות – נחשב לסוכך הטוב ביותר עבור מרפסות שמש, ולא בכדי. הוא מאופיין בעיצוב נקי, אחיד ויפה, ובעל זרועות אלומיניום ארוכות וחזקות שמאפשרות טווח קירוי והצללה על פני שטח גדול, כיאה למרפסות שמש.
  • סוכך מסילות – הסוכך הטוב ביותר למרפסות אשר המרחב שלהן הינו מעל 12 מ"ר. הסוכך עצמו מורכב על פני מסילות, ומאופיין בכיסוי בד איכותי וחזק ביותר.

חברת הסוכך מתמחה בעיצוב, ייצור, שיווק והתקנה של סוככים למרפסת, מכל הסוגים ולכל סוגי המרפסות.