סוככים למרפסת

סוכך סנטק, סוככי מרקיזה או סוככים עם זרועות? כיצד בוחרים סוכך? מה היתרונות של כל אחד מן הסוככים? כך יוצרים מרפסת בעלת צל מושלם.

עונת הקיץ בדיוק התחילה, וכל בעל דירה או בית בעל מרפסת רוצה ליהנות במהלך כל העונה החמה ובעלת הטמפרטורות הגבוהות במיוחד ממרפסת מוצלת, קרירה ונעימה. יחד עם זאת, בחירה של סוככים למרפסת כלל אינה בחירה של מה בכך.

קטגוריית המוצרים של סוככים למרפסת מכילה סוגים רבים של סוככים, בעלי מאפיינים ויתרונות ייחודיים, וטווח מחירים אשר משתנה מסוכך לסוכך.

חשוב לציין, כי, ללא התאמה מקצועית ומושכלת, גם הסוכך הטוב ביותר לא יספק צל למרפסת של בית או דירה.

סוכך זרועות

סוכך זרועות כשמו כן הוא. ככזה, הוא מורכב מזרועות אל – חלד מתקפלות, מסגרות מתכת חזקות, בד נמתח ואיכותי ומנוע גלילה ידני או חשמלי.

מבחינת רמת הצללה, סוכך הזרועות מחזיק ביכולת הצללה מושלמת, ואף מאפשר את כיוון זווית ההצללה בהתאם לשימוש ולצורך.

סוככי הזרועות אף מתאימים לשלל חללים ומרחבים, וביניהם דירות, דירות גן, פנטהאוזים, בתים פרטיים, חצרות, מרפסות, חניות, בתי עסק כמו בתי קפה, דוכנים ועוד.

סוכך מרקיזה

סוכך המרקיזה הינו הסוכך בעל המראה המעוגל והמעוצב המוכר. סוכך זה מורכב מפרופילי אלומיניום וכיסוי מבד איכותי ביותר, לרוב, דראלון או שימשונית.

ביכולתו של סוכך המרקיזה ליצור צל מושלם וגם לספק הגנה מלאה מפני גשם במהלך עונת החורף. בנוסף, המרקיזה מתאימה לכל עונות השנה ומחזיקה ביכולת עמידות גבוהה במיוחד.

סוכך המרקיזה מתאים מאוד לחלונות, וויטרינות, מרפסות, כניסות לבתים אבל גם לחנויות ועסקים מסוגים שונים.

סוכך מסילות

סוכך המסילות נחשב למוצר ופיתרון ההצללה המתאים והטוב ביותר עבור חללים ומרחבים גדולים ורחבים. להמחשה, סוכך זה מתאים לשטחים אשר גודלם הוא 12 מ"ר ומעלה, שטח אשר סוככים אחרים לא יכולים לספק להם הצללה טובה ומלאה.

מבחינת מרכיבים, סוכך המסילה מורכב ממסילה שלכל אורכה מתוח בד איכותי ועמיד במיוחד, לרוב, שימשונית. מסילות הסוכך עשויות מאלומיניום עבה ואיכותי, וזאת על מנת לעמוד בעומס ובמשקל אשר מופעל על הסוכך. את הסוכך עצמו ניתן להפעיל באמצעות מנוע חשמלי או ידני.

סוכך קבוע

סוכך קבוע הינו סוכך מקובע אשר כלל לא ניתן להזזה. תשתית הסוכך כוללת מוטות ברזל אל – ברזל חזקים וכיסוי שימשונית עמיד עשוי PVC איכותי ביותר. יחד עם זאת, הסוכך הקבוע ניתן לעיצוב וגם זמין בקשת רחבה של צבעים.

מבחינת איכות הצללה, הסוכך הקבוע, וזאת מפאת מאפייניו הטכניים ויתרון הקיבוע שלו, מספק איכות הצללה ברמה הגבוהה ביותר, אבל בעיקר פיתרון הצללה אשר מתאים לכל ימות ועונת השנה, ללא שום יוצא מן הכלל.

הסוכך הקבוע מתאים בעיקר לבתים פרטיים, דירות בעלות מרפסות, כניסות לבתים וגם של משרדים ובתי עסק.

סוכך מסך

סוכך זה נחשב לבשורה הגדולה ביותר בתחום הקירוי וההצללה, ולא בכדי. סוכך המסך מספק פיתרון קירוי והצללה אשר בא לידי ביטוי בדמותו של מסך אנכי אשר עמיד בפני כל תנאי מזג אוויר של רוח, שמש או גשם – מכל זווית וכיוון.

חוץ מהמסך אשר מהווה את עמוד השידרה של הסוכך, הוא כולל גם מסילות (אפשר גם בלי) ומנגנון גלילה ידני או חשמלי.

סוכך המסך מתאים בעיקר לדירות ובתים פרטיים, אבל גם לבתי עסק בעלי חלונות גדולים ורחבים אשר זקוקים לפיתרון הצללה אסתטי ואיכותי.