סוכך חשמלי

סוכך חשמלי מספק קירוי והצללה איכותיים וחדשניים

היום, סוכך חשמלי נחשב למוצר הדגל של תעשיית הקירוי וההצללה. הסיבה הראשית לכך נובעת מן העובדה, כי, סוכך חשמלי מספק קירוי והצללה איכותיים וחדשניים, ובעיקר כאלו שביכולתו להתמודד עם כל סוגי תנאי מזג האוויר. מאמר זה יעסוק בסוכך החשמלי, במאפיינים שלו, במנגנון שלו ועוד.

מהו סוכך חשמלי?

סוכך חשמלי הוא תשתית ומוצר שמתמחה במתן פיתרון קירוי והצללה, אבל באמצעות מנגנון חשמלי ייעודי וייחודי, שמאפשר פתיחה וסגירה באמצעות יחידת בקרה אשר מחוברת לקיר וניתנת להפעלה באמצעות שלט.

סוכך חשמלי נחשב למוצר הדגל של תעשיית הסוככים, וזאת שכן ביכולתם להיות מותקנים ומוטמעים בכל חלל ומרחב, אפילו אלו שקשה מאוד להתקין בהם סוככים ולהשתמש בהם. בהתאם, הם מאפשרים שימוש קל ונוח של פתיחה, סגירה וכיוון הסוכך על פי צורך הקירוי וההצללה.

כל התכונות והמעלות הרבות שמאפיינות את הסוכך החשמלי רלוונטיות הודות למנוע החשמלי שבו מצוייד הסוכך החשמלי. הסוכך החשמלי מצויד במנוע חשמלי מתקדם, חזק, איכותי ובעיקר עמיד שביכולתו לספק איכות שימוש ממושכת ובעיקר עמידות לאורך זמן.

סוכך חשמלי מתאים למרחבים רבים

בניגוד לסוככים אשר מתאימים לחללים ומרחבים ספציפיים, כמו סוככי חלון וסוככי מרקיזות, סוכך חשמלי מתאים למרחבים רבים, ואפילו למרחבים לא קלים מבחינת הזמינות ורמת הגישה אליהם. הסיבה הראשית לכך טמונה ביתרון הטכנולוגי של מנגנון פתיחה וסגירה חשמלי שמאפיין אותם, ובכך הופך אותם לדינאמיים לכל צורך. בנוסף, היות והם מכוסים בבד קירוי מסוג דרלון או שמשונית, הרי והם מתאימים גם לקווים סגנוניים וחזותיים מסוגים רבים.

על סוגים מומלצים של סוכך חשמלי

הקטגוריה של סוכך חשמלי מציעה כמה מוצרים מומלצים ביותר, וביניהם הבאים:

  • סוכך זרועות בעל מנוע חשמלי, אשר מותקן בתוך גלילה ייעודית. עם הפעלת המנוע, זרועות הסוכך נפתחות, בד הסוכך נפרש וכך נוצרת ההצללה.
  • סוכך מרקיזה חשמלי אשר מתאים למרפסות וחלונות. הייחוד שלו לא רק בצורה, אלא גם באפשרות הפתיחה והסגירה הייחודית שלו.
  • סוכך מסך נופל אשר מורכב על גבי מסילה ייעודית, שמאפשרת שליטה מלאה בעת פתיחה וסגירה שלו. ההתמחות של סוכך זה הינה ביצירת הצללה אנכית, אבל גם עילית וצידית.