סוכך חלון, מרקיזות ותריסים – למה מיועד כל מוצר?

למרות שמם, סוככי החלון לא מיועדים אך ורק להגנה והצללה על חלונות, אלא מסוגלים גם להצל על דלת הבית וכך למנוע מאתנו להירטב כהוגן כשאנחנו מפשפשים בתיק בשביל למצוא את המפתח.

את רוב סוככי החלון ניתן לפתוח בזוויות שונות עד ל-180 מעלות מבלי לוותר על העמידות שלהם, וזאת בזכות הבד החזק והמתוח וזרועות האלומיניום החזקות.

עם זאת, במקומות בהם נושבות רוחות חזקות ומהירות ניתן להתקין קסטה מיוחדת עם חיישן רוח שלתוכה יתקפל הסוכך.

סוככי חלון סטנדרטים הם מצוינים עבור ויטרינות ועסקים הפונים לרחוב, אך כיום קיימים גם סוככי חלון רחבים יחסית, כך שהם עשויים להיות פתרון מצוין עבור משרדים או מוסדות שזקוקים לפינות הצללה בחוץ או קניונים ומרכזי קניות פתוחים. ניתן לשלוט בסוכך חלון באופן ידני או באמצעות שלט רחוק.

סוכך מרקיזה

סוכך המרקיזה נקרא על שם השמלות העגולות אותן נהגו ללבוש המרקיזות (תואר אצולה בצרפת). המרקיזה הוא למעשה סוכך בצורת רבע מעגל עם שלדת מתכת המסוגלת להתקפל אל תוך עצמה.

דווקא בגלל שהקוטר של סוכך המרקיזה הוא מוגבל יחסית, הוא מתאים מאוד להגנה על חלונות או עסקים הפונים לרחוב כמו למשל קיוסקים או מסעדות עם מקומות ישיבה בחוץ.

באיזה בד לבחור?

רוב הבדים כיום עשויים מבדים מיוחדים ואלסטים. חלקם כמו הדראלון מיוצרים במדינות עם מזג אוויר ים תיכוני כגון ספרד, ואחרים, כמו למשל השמשוניית, מיוצרים בארץ. ישנם מספר תכונות שחשוב לבדוק לפני שבודקים את סוג הבד המדויק:

  • הגנה מפני קרינת UV ושמירה על צבע הבד.
  • כושר דחיית המים.
  • רגישות ללחות.
  • רמת השקט של הבד בזמן המתיחה.
  • דוגמאות – רוב הדוגמאות הן בצבע חלק או פסים, ניתן להשיג גם דוגמאות שקופות למחצה.
  • השקעה לטווח ארוך (בד עמיד יותר לאורך זמן יעלה יותר).

תריסי גלילה חשמליים – פתרון מצוין לבעלי עסקים וחנויות

סוככי החלון והמרקיזות הם אמנם פתרונות מצוינים על מנת להגן על מי שנמצא מתחתיהם, אך הם אינם מספקים הגנה לדלת או לחלון מפני פריצות. במקרים אלו, בא לידי ביטוי תפקידם של תריסי גלילה חשמליים המהווים פתרון מצוין לבעלי עסקים וחנויות ומייתרים את הצורך להשתמש בסורגים ידניים או לסמוך על המנעול הפרימיטיבי.

תריסי גלילה חשמליים הם למעשה שילוב של תריס נוף רגיל עם סורג מתקפל שאינו מסתיר את הנוף – פיתוח ישראלי שעורר התפעלות בכל העולם. תריסים חשמליים הפכו להיות פופולאריים מאוד בשנים האחרונות בזכות המראה המודרני שלהם והעמידות הגבוהה שלהם (כבר לא צריך להתמודד עם תריסים שבורים או ומנגנוני פתיחה שמסתבכים סביב עצמם…).

סורגי התריסים החשמליים עשויים ממתכת ולא מאלומיניום, כך שהם מאסיביים יותר ומצוידים בבריחים מיוחדים ובמנוע הנמתח לאורכו של התריס בעת הנעילה ובכך מונע אפשרות של פריצה מבחוץ. בתריסים חשמליים ניתן לשלוט במידת הפתיחה של התריסים וכך גם בכמות האור הנכנסת בהתאם לשעות היום והעונה.

פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.