טיפים להתקנת סוכך ודלתות גלילה לעסק

מעוניינים להתקין בעסק שלכם סוכך עמיד ואיכותי ודלתות גלילה בעיצוב מקורי? האם כדאי לכם לבחור סוכך ודלתות גלילה עם מנוע חשמלי או שעדיף לחסוך בעלויות ולהזמין מנגנון ידני? איך מבצעים התקנה נכונה בבית העסק של סוכך ודלתות גלילה? ובכן, הסוכך נחשב לפתרון הצללה איכותי ועמיד, יש מגוון דגמים ואפשרויות וניתן לבחור בעיצובים מרהיבים בהתאמה למאפייני העסק שלכם ולצורכי המיתוג. דלתות גלילה הן בראש ובראשונה אמצעי מיגון יעיל ואפקטיבי, יש להתאם אותן לגודל הפתחים בעסק וחשוב להתאים בין עיצוב הדלתות לסוכך ולחזית המבנה.

בחירה נכונה של סוכך ודלתות גלילה לעסק

לפני התקנת הסוכך ודלתות הגלילה עליכם לקבל החלטה נכונה ושקולה. לכן, מומלץ להזמין סוככים ודלתות גלילה רק מיצרנים אמינים ומוכרים. לאחר בחירת החברות תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ולהתאים את פתרונות מוצרי ההצללה והמיגון בהתאמה לצרכים הייחודיים של העסק שלכם ובהתאם למגבלות תנאי השטח והאקלים.

עליכם לזכור כי סוככים ודלתות גלילה חשופים לפגעי מזג האוויר לכן חשוב לבדוק מראש ממה מייצרים את הסוכך, האם דלתות הגלילה מיוצרות מאלומיניום או מחומר גלם עמיד אחר, ויש לבדוק מהי תקופת האחריות. לאחר שקיבלתם החלטה על פתרון הסוכך המתאים ביותר לעסק, לדוגמה סוכך זרוע בעיצוב מרהיב עם אפשרות להדפסת לוגו ושם החברה על הבד, או סוכך מרקיזה בעיצוב יוקרתי, תוכלו להתאים את עיצוב וגוון דלתות הגלילה, וכך תיהנו גם מפתרון הצללה מעולה וגם ממיגון יעיל ואפקטיבי בפני פורצים ואורחים לא רצויים.

איך תבחרו את סוג הסוכך ודלתות הגלילה?

כדי לבחור נכון סוככים ודלתות גלילה לעסק שלכם עליכם לענות על השאלות הבאות:

  • היכן יותקנו המוצרים?
  • מהו גודל הפתחים?
  • האם צריך אישורים מיוחדים או היתר בנייה?
  • מנגנון ידני או חשמלי?
  • מהו גודל השטח הנדרש להצללה?
  • מהי מטרת השימוש והאם הסוכך ודלתות הגלילה יהיו רוב הזמן פתוחים או סגורים?

כעת, תוכלו לבחור את סוג הסוכך המתאים ביותר להתקנה בעסק שלכם. לבחירתכם מגוון סוגים של סוככים לעסק, למשל מרקיזה, סוכך חלון, מסילות, קבוע , מסך או סוכך זרועות. בהתאם למיקום וגודל הסוכך תוכלו לתכנן גם את דלתות הגלילה למיגון העסק. הפריטים צריכים להתאים זה לזה כדי לאפשר לכם ליהנות מהיתרונות של מוצר ההצללה ואמצעי המיגון.

התקנה מקצועית

התקנת סוככים ו/או דלתות גלילה לתעשייה ולעסקים חייבת להתבצע רק על ידי מתקינים מקצועיים ומנוסים. במקרים רבים מומלץ להתקין סוכך קבוע בבתי עסק, זהו סוכך המיוצר משלד חזק ומחומרים עמידים בפני מים וקורוזיה, אך יש סוגי סוככים נוספים המתאימים לעסקים. כדאי להתקין סוכך עם בד שניתן להדפיס עליו לצורכי מיתוג העסק, כך הלקוחות יכולים להגיע לעסק בקלות והעסק זוכה לאמצעי פרסום יעיל במיוחד.

את דלתות הגלילה מתקינים בפתחי העסק, מתקין מקצועי ידאג לגימור גבוה ולהתאמה בין פתרון המיגון למוצרי ההצללה. התקנה מקצועית מבטיחה לבעלי העסק ראש שקט, תפעול נוח וללא מאמץ, מיגון אפקטיבי ועוד.