חשיבות ההצללה לרהיטים הנמצאים בגן

 

כדאי לדעת כי הגנה נכונה על ריהוט הגן יכולה להאריך בצורה משמעותית את משך זמן השימוש ואת ההנאה מפרטי הריהוט השונים במרחב הגן.

ריהוט הנמצא בגן הינו לא רק שימושי ויעיל, ריהוט לגינה מהווה לא אחת פריט עיצובי ויפה הוא תורם לפן האסתטי של הגן. המציאות של ריהוט הגן בחוץ מעמידה אותו פעם אחר פעם בחשיפה לנזקי מזג האוויר, כך נוצרת מציאות כי ריהוט גן איכותי ויפה לאחר עונת הקיץ או סופות החורף נראה משומש וישן ולא ניתן ליהנות משימוש טוב ויעיל ובוודאי שלא ליהנות מהיופי הייחודי לו.

נדמה כי הפתרון היחיד שיכול לפתור את שחיקת הריהוט והמראה המיושן והבלוי מריהוט הגן זה הצללה. הצללה הינה חובה בכל מקרה של ריהוט לגן, הצללה טובה היא הדרך היחידה להגן על הריהוט ולשמר אותו לאורך זמן. הצללה טובה תיתן מענה לדילמה של חשיפת הריהוט לאורך זמן מפני פגעי מזג האוויר. לאופרד http://leopardhome.com יוכלו לתת את ההגנה הנכונה על הריהוט.

חשוב לזכור כי לא אחת נוצרת מציאות שלא ניתן ליהנות מהחצר המקיפה את הבית בשל העובדה שרוב עונות השנה מזג האוויר לא מאפשר הנאה מהמרחב, בין אם מדובר על עונות החורף ובין אם מדובר על עונת הקיץ. כך נוצרת מציאות של חצר שיעילה רק בשעות החשיכה. זאת כל עוד לא מקפידים על הצללה נכונה.

הצללה נכונה לא רק מגינה על הריהוט היא פשוט מאפשרת את השימוש בגינה, היא מכשירה את הקרקע לשימוש נכון וטוב במרחב הבילוי בחצר. היא פשוט הופכת את השהות בחצר לנוחה וטובה יותר. לחוויה של שימוש בחצר וממילא גם בריהוט הגן. חשיבות השימוש הנכון בריהוט נותנת טווח זמן ארוך יותר של שימוש בגינה, היא מאפשרת התאמה של הריהוט לצרכים השונים ונותנת מענה למשתנים השונים בשימוש בריהוט בגן.

אצל הסוכך ניתן למצוא את הטוב ביותר והמתאים ביותר בתחום ההצללה תוך  כדי התאמה מושלמת של ההצללה למיקום ולכיוון השמש או הרוח, המידות והמיקום להם גם יש השפעה על ההצללה כאשר היא מותאמת למרחב הספציפי. מגוון פתרונות ההצללה נותנים אפשרות לבחור מבניהם את המתאימה ביותר וליהנות מהטוב ביותר בכל מה שנוגע להצללה בגינה.

חשוב לדאוג לפתרון הצללה עוד טרם רכישת ריהוט הגן ובכך למנוע הפתעות הנוגעות למזג האוויר שיחבלו בריהוט וכאשר תותקן ההצללה זה יהיה מאוחר מידי ויעיל מעט מאוד.