הצללה לגינה

הגינה היא אחד האזורים הכיפיים והעדינים בבית. שם אנחנו נחים, שם אנחנו מארחים, שם אנחנו יכולים לשבת עם עיתונים וכוס קפה בשעות הערב הנעימות והמוקדמות, וכמובן ששם הוא משכנם של העציצים, הפרחים, התבלינים, העצים ושאר הצמחים שאנו כה אוהבים.

במידה ויש לנו גינה בבית העסק, יש לה תפקיד חשוב נוסף – היא מהווה שטח מכירה אופציונאלי השונה מהותית משאר חלקי בית העסק, בייחוד אם מדובר בבית קפה או מסעדה המאפשרים ישיבה בגינה, או בחנות המציגה את מרכולתה בין השאר גם תחת כיפת השמיים – למשל חנות פרחים, חנות פסלים ודברי אמנות, חנות לדברי בית וכו'.

מוצרי הצללה לגינה הינם פרטים עיצוביים לכל דבר, ומהווים עוד נדבך באופי הבית או העסק. 

הצללה לגינה – איך בוחרים?

הצללה לגינה אמורה לשמש עבור כמה מטרות: להצליל שטח יחסית נרחב (יותר גדול בדר"כ מאשר מרפסת או גג), לתחום שטח מסוים עבור ישיבה ואירוח, להגן על שתילים וצמחים עדינים הרגישים לחום השמש, ולהוסיף לגינה נופך ביתי ועיצובי – הן מבחינה אישית, והן מבחינה עסקית. ישנם סוגים רבים של סוככים, ניידים וקבועים, וכדאי להתייעץ עם איש מקצוע על מנת למצוא את פתרון ההצללה האופטימלי ביותר עבורכם.

סוכך בגינה

  • סוכך זרועות – סוכך זרועות יכול להתאים למבואה של הגינה, ובכך להצליל את החלק הקרוב יותר לפתח (לדוגמה, דלתות הסלון הגדולות הנפתחות אל עבר גינת הבית). יתרונותיו של סוכך הזרועות הוא קלות התקנתו, מגוון הצבעים והדגמים שלו, והאפשרות לבחור בין פתיחה ידנית או מנוע חשמלי.
  • סוככים ניידים – סוככים אלו מתאימים מאוד עבור הצללה לגינה ומהווים פתרון אופטימלי, מכיוון שהם מאפשרים ניידות גבוהה על פי המקום שבו נרצה ליהנות בו מהצל בכל רגע נתון, מבלי להתעסק בהרכבה ובהתקנה.
  • סוככים קבועים – סוככים קבועים מאפשרים הצללה במקומות קבועים בגינה, למשל מעל שולחן האוכל או פינת הישיבה או הנדנדה. סוככים אלו קלים להתקנה, ואין צורך לפתוח או לסגור אותם בכל פעם.
  • סוכך מסך – סוכך המסך יוצר עבורנו חלל נוסף בתוך הגינה, ממש כמו סוכה, ואפשר להתאים בו גם חלון. סוכך כזה יכול להתחבר לפרגולות קיימות ולהוות פתרון מעולה עבור אירוח בחוץ, אך מבלי להינזק מפגעי מזג האוויר – גשם או שמש.

רוצים לדעת עוד על סוככים לגינה? צרו קשר היום לתיאום פגישת ייעוץ חינם